Przejdź do głównej zawartości

Ant Man

 


W piątej klasie kazano mi napisać wiersz oparty na zwierzęciu, które przypominam. Moja nastoletnia, niskorosła ja zdecydowała się na mrówkę, która była mała, ale ciężko pracowała. Myślałem o tym wierszu wchodząc do „Ant-Mana”, mając nadzieję, że uśpiony film będzie zabawny, a może i więcej. Niestety tak nie było.


Paul Rudd, jeden z najbardziej uroczych aktorów Hollywood, gra Scotta Langa, niedawno wypuszczonego na wolność włamywacza, który próbuje związać koniec z końcem i płacić alimenty na dzieci, aby zobaczyć swoją młodą córkę Cassie (Abby Ryder Fortson). Jego była żona Maggie (Judy Greer) spotyka się teraz z policjantem (Bobby Cannavale), który (niespodzianka!) nie lubi Scotta.


Ostatecznie Scott kradnie garnitur Ant-Mana, tylko po to, by zdać sobie sprawę, że zaplanował to jego twórca, dr Hank Pym (Michael Douglas, który nigdy nie może sprawić, by rola była nudna do oglądania). Chce, aby Scott pomógł ukraść kawałek zbroi od byłego partnera Hanka, Darrena Crossa (Corey Stoll). Chociaż jestem pewien, że jest utalentowanym aktorem, Stoll daje nam jednego z najbardziej zapomnianych złoczyńców w ostatnich filmach o superbohaterach, a kiedy film o superbohaterach ma podrzędnego złoczyńcę, masz kłopoty.


Inne postacie to córka Hanka Hope (Evangeline Lilly, która niedawno wróciła ze Śródziemia), która jest oczywiście przeciwna Scottowi, ale w końcu go lubi, oraz Luis (Michael Pena), serdeczny przyjaciel, ale dla mnie irytujący koniec tego wszystkiego.


Oczywiście spodziewamy się, że sceny akcji (a może to ANTtion?) będą gwiezdne, i tak jest w większości. Sceny walki różnią się od wnętrza walizki po zestaw zabawek. Dostajemy również krótki epizod od Avengera, co było miłe na swój sposób.


Paul Rudd dobrze sobie radzi jako tytułowy bohater (głównie dlatego, że jest wystarczająco dużo razy, by być Paulem Ruddem), a Douglas odnosi sukces, ponieważ, cóż, jest Michaelem Douglasem, bo krzyczy na głos! Problemem z filmem jest głównie scenariusz. Na przykład czas na trenowanie Scotta w garniturze Ant-Mana jest ograniczony (według Hope) do kilku dni, jednak montaż (a oczywiście musi być jeden z nich) wydaje się sugerować, że trenują tygodniami.


Rodzice, jest trochę przekleństw i czynów, ale nic więcej. Jeśli twoje dzieci widziały którykolwiek z innych filmów Marvela, byłoby dobrze, gdyby to zobaczyły. Twierdzę jednak, że nie jest to jeden z najlepszych wysiłków Marvela.

Komentarze

  1. The presence of diverse players in the Social Television Market contributed majorly to the market growth. Companies are focusing on tie-ups between social networking companies and broadcasters and are making huge investments to open up new growth opportunities in the future. In order to enhance customer experience, many broadcasters are integrating Twitter into their social TV platforms. Few of them are looking forward to integrating social TV within their own platforms which will enhance the global social TV market growth. Social networking companies are aggressively trying to venture into social TV media. However, lack of knowledge about advanced PC technology is restraining the market growth.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Film Niespodzianka

 Ten film ma Cię od samego początku. Pierwsza scena przedstawia opady śniegu, ale wygląda na to, że czarny ekran stopniowo się rozpada. Jest raczej urzekający, podobnie jak reszta filmu. Nie widziałem wielu filmów o wampirach, ale Let the Right One In (wraz z jego remake'iem Let Me In z 2010 roku, który jest prawie tak dobry) jest z pewnością jednym z najlepszych. Pokazuje wampiry jako istoty, które mają problem, ale nie cieszą się z tego, że go mają. Nie jest to supermoc, ale choroba o epickich rozmiarach (jak pokazano w oryginalnym Nosferatu, wciąż największym filmie o wampirach). Szwedzki (tak, ma napisy, przestań) opowiada historię Oskara (Kare Hedebran), 12-letniego chłopca dorastającego w latach 80. XX wieku. Jego rodzice są w separacji (większość czasu spędza z mamą) i jest w zasadzie samotnikiem. W szkole jest ciągle zaczepiany. Pewnego dnia do następnego sklepu wprowadza się nowa dziewczyna, Eli (Lina Leandersson). Od razu mówi: „Nie możemy być przyjaciółmi”. Chemia między

Tom

  Widzowie filmowi stają się swoistym podglądaczem. Podczas gdy podglądanie kojarzy się głównie z satysfakcją seksualną, czuję, że widz może być podglądaczem, nie będąc tym, co ktoś może nazwać zboczeńcem. Peeping Tom zajmuje się tego rodzaju podglądaniem (i niektórymi rodzajami seksualnymi) bardziej niż prawie jakikolwiek inny film, jaki można sobie wyobrazić (jedynym innym lepszym, o którym mogę pomyśleć, jest niesamowite tylne okno Hitchcocka). Podglądacz to klasyczny horror, który zajmuje się emocjami nie tylko krwią (której w filmie jest bardzo mało). Opowiada historię kamerzysty Marka Lewisa (Carl Boehm, którego występ przypominał mi trochę Petera Lorre'a w M). Jest właścicielem swojego mieszkania, które jako dziecko było także jego domem. Jest także mordercą (jest to widoczne w pierwszych minutach filmu). Ma obsesję na punkcie wyrazu twarzy z chwili przed śmiercią. Dowiadujemy się, że jest to spowodowane traumą z dzieciństwa, którą nagrywał prawie przez całą młodość. Rzeczą,